Commit ef840510 authored by Jan Möbius's avatar Jan Möbius

Updated package file

git-svn-id: http://www.openmesh.org/svnrepo/OpenMesh/trunk@42 fdac6126-5c0c-442c-9429-916003d36597
parent 647ec15e
################################################################################
# This is a library
################################################################################
################################################################################
# Needed Qt packages and build plugin
################################################################################
CONFIG += qt uitools opengl thread debug_and_release
QT += opengl network script sql webkit
################################################################################
# Add toplevel directory to include path
# TOPDIR has to be specified in a .qmake.cach file in your projects toplevel
# directory
################################################################################
INCLUDEPATH = $$quote( $${TOPDIR} )
DEPENDPATH = $$quote( $${TOPDIR} )
################################################################################
# Define header Extension
# This will also override the header extension for uic output
# ( Do not change to += otherwise uic output will end with .h ! )
################################################################################
QMAKE_EXT_H = .hh .h
################################################################################
# Architecture detection
################################################################################
include( architecture.include )
################################################################################
# Helper functions
################################################################################
include( functions.include )
################################################################################
# Custom settings for compiler flags and similar
################################################################################
include( compiler.include)
################################################################################
# Extra target definitions
################################################################################
include( targets.include )
################################################################################
# Global package definitions
################################################################################
include( packages/packages.$${SYSTEMTYPE} )
################################################################################
# Local package definitions
# These lines will include a file from a .qmake directory inside your home.
# this file will overwrite existing setting
################################################################################
unix {
HOME=$$system(echo ~)
}
#else {
#message( TODO : Define Home in Windows )
#}
exists( $${HOME}/.qmake/config.$${SYSTEMTYPE} ) {
include( $${HOME}/.qmake/config.$${SYSTEMTYPE} )
}
################################################################################
# Set standard build directories
# ( Everything generated while compiling will go # into a per architecture
# directory )
################################################################################
OBJECTS_DIR = tmp/$$BUILDDIRECTORY
MOC_DIR = tmp/$$BUILDDIRECTORY
UI_DIR = tmp/$$BUILDDIRECTORY
################################################################################
# type definitions
################################################################################
# This function sets all parameters required to build a plugin
defineTest(Plugin) {
unix{
TEMPLATE = lib
}
win32 {
TEMPLATE = vclib
TARGET = $$replace(TARGET, - , _)
export(TARGET)
QMAKE_INCDIR += $${TOPDIR}/OpenFlipper/BasePlugin
export(QMAKE_INCDIR)
LIBS+= -L$${TOPDIR}/OpenFlipper/$${BUILDDIRECTORY} -lPluginLib
export(LIBS)
DEPENDPATH += $${TOPDIR}/OpenFlipper/$${BUILDDIRECTORY}
DEFINES += ACGDLL USEACG
export(DEFINES)
export(DEPENDPATH)
glut()
}
macx {
glut()
}
export(TEMPLATE)
CONFIG *= plugin
export(CONFIG)
DESTDIR = $${TOPDIR}/OpenFlipper/Plugins/$${SYSTEMTYPE}/$${ARCHITECTURE}/$${MODE}
export(DESTDIR)
acg()
openmesh()
glew()
defineTargets()
}
defineTest(Library) {
unix{
TEMPLATE = lib
contains( OPERATING_SYSTEM, Darwin) {
CONFIG -= static
export(CONFIG)
}
}
win32 {
TEMPLATE = vclib
}
export(TEMPLATE)
DESTDIR = lib/$$BUILDDIRECTORY
export(DESTDIR)
defineTargets()
UI_DIR = include
export(UI_DIR)
}
defineTest(Application) {
unix {
TEMPLATE = app
}
win32 {
TEMPLATE = vcapp
}
macx {
CONFIG -= app_bundle
export( CONFIG )
}
export(TEMPLATE)
DESTDIR = $$BUILDDIRECTORY
export(DESTDIR)
defineTargets()
}
defineTest(Subdirs) {
unix {
TEMPLATE = subdirs
}
win32 {
TEMPLATE = vcsubdirs
}
export(TEMPLATE)
CONFIG += ordered
export(CONFIG)
defineTargets()
}
################################################################################
# This is a library
################################################################################
################################################################################
# Needed Qt packages and build plugin
################################################################################
CONFIG += qt uitools opengl thread debug_and_release
QT += opengl network script sql webkit
################################################################################
# Add toplevel directory to include path
# TOPDIR has to be specified in a .qmake.cache file in your projects toplevel
# directory
################################################################################
INCLUDEPATH = $$quote( $${TOPDIR} )
DEPENDPATH = $$quote( $${TOPDIR} )
################################################################################
# Define header Extension
# This will also override the header extension for uic output
# ( Do not change to += otherwise uic output will end with .h ! )
################################################################################
QMAKE_EXT_H = .hh .h
################################################################################
# Architecture detection
################################################################################
include( architecture.include )
################################################################################
# Helper functions
################################################################################
include( functions.include )
################################################################################
# Custom settings for compiler flags and similar
################################################################################
include( compiler.include)
################################################################################
# Extra target definitions
################################################################################
include( targets.include )
################################################################################
# Global package definitions
################################################################################
include( packages/packages.$${SYSTEMTYPE} )
################################################################################
# Local package definitions
# These lines will include a file from a .qmake directory inside your home.
# this file will overwrite existing setting
################################################################################
unix {
HOME=$$system(echo ~)
}
#else {
#message( TODO : Define Home in Windows )
#}
exists( $${HOME}/.qmake/config.$${SYSTEMTYPE} ) {
include( $${HOME}/.qmake/config.$${SYSTEMTYPE} )
}
################################################################################
# Set standard build directories
# ( Everything generated while compiling will go # into a per architecture
# directory )
################################################################################
OBJECTS_DIR = tmp/$$BUILDDIRECTORY
MOC_DIR = tmp/$$BUILDDIRECTORY
UI_DIR = tmp/$$BUILDDIRECTORY
################################################################################
# type definitions
################################################################################
# This function sets all parameters required to build a plugin
defineTest(Plugin) {
unix{
TEMPLATE = lib
}
win32 {
TEMPLATE = vclib
TARGET = $$replace(TARGET, - , _)
export(TARGET)
QMAKE_INCDIR += $${TOPDIR}/OpenFlipper/BasePlugin
export(QMAKE_INCDIR)
LIBS+= -L$${TOPDIR}/OpenFlipper/$${BUILDDIRECTORY} -lPluginLib
export(LIBS)
DEPENDPATH += $${TOPDIR}/OpenFlipper/$${BUILDDIRECTORY}
DEFINES += ACGDLL USEACG
export(DEFINES)
export(DEPENDPATH)
glut()
}
macx {
glut()
}
export(TEMPLATE)
CONFIG *= plugin
export(CONFIG)
DESTDIR = $${TOPDIR}/OpenFlipper/Plugins/$${SYSTEMTYPE}/$${ARCHITECTURE}/$${MODE}
export(DESTDIR)
acg()
openmesh()
glew()
defineTargets()
}
defineTest(Library) {
unix{
TEMPLATE = lib
contains( OPERATING_SYSTEM, Darwin) {
CONFIG -= static
export(CONFIG)
}
}
win32 {
TEMPLATE = vclib
}
export(TEMPLATE)
DESTDIR = lib/$$BUILDDIRECTORY
export(DESTDIR)
defineTargets()
UI_DIR = include
export(UI_DIR)
}
defineTest(Application) {
unix {
TEMPLATE = app
}
win32 {
TEMPLATE = vcapp
}
macx {
CONFIG -= app_bundle
export( CONFIG )
}
export(TEMPLATE)
DESTDIR = $$BUILDDIRECTORY
export(DESTDIR)
defineTargets()
}
defineTest(Subdirs) {
unix {
TEMPLATE = subdirs
}
win32 {
TEMPLATE = vcsubdirs
}
export(TEMPLATE)
CONFIG += ordered
export(CONFIG)
defineTargets()
}
......@@ -12,7 +12,10 @@ defineTest( glew ) {
}
defineTest( qt ) {
CONFIG *= uitools
export(CONFIG)
QT += opengl network script sql
export(QT)
}
defineTest( glut ) {
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment