Commit ef840510 authored by Jan Möbius's avatar Jan Möbius

Updated package file

git-svn-id: http://www.openmesh.org/svnrepo/OpenMesh/trunk@42 fdac6126-5c0c-442c-9429-916003d36597
parent 647ec15e
################################################################################ ################################################################################
# This is a library # This is a library
################################################################################ ################################################################################
################################################################################ ################################################################################
# Needed Qt packages and build plugin # Needed Qt packages and build plugin
################################################################################ ################################################################################
CONFIG += qt uitools opengl thread debug_and_release CONFIG += qt uitools opengl thread debug_and_release
QT += opengl network script sql webkit QT += opengl network script sql webkit
################################################################################ ################################################################################
# Add toplevel directory to include path # Add toplevel directory to include path
# TOPDIR has to be specified in a .qmake.cach file in your projects toplevel # TOPDIR has to be specified in a .qmake.cache file in your projects toplevel
# directory # directory
################################################################################ ################################################################################
INCLUDEPATH = $$quote( $${TOPDIR} ) INCLUDEPATH = $$quote( $${TOPDIR} )
DEPENDPATH = $$quote( $${TOPDIR} ) DEPENDPATH = $$quote( $${TOPDIR} )
################################################################################ ################################################################################
# Define header Extension # Define header Extension
# This will also override the header extension for uic output # This will also override the header extension for uic output
# ( Do not change to += otherwise uic output will end with .h ! ) # ( Do not change to += otherwise uic output will end with .h ! )
################################################################################ ################################################################################
QMAKE_EXT_H = .hh .h QMAKE_EXT_H = .hh .h
################################################################################ ################################################################################
# Architecture detection # Architecture detection
################################################################################ ################################################################################
include( architecture.include ) include( architecture.include )
################################################################################ ################################################################################
# Helper functions # Helper functions
################################################################################ ################################################################################
include( functions.include ) include( functions.include )
################################################################################ ################################################################################
# Custom settings for compiler flags and similar # Custom settings for compiler flags and similar
################################################################################ ################################################################################
include( compiler.include) include( compiler.include)
################################################################################ ################################################################################
# Extra target definitions # Extra target definitions
################################################################################ ################################################################################
include( targets.include ) include( targets.include )
################################################################################ ################################################################################
# Global package definitions # Global package definitions
################################################################################ ################################################################################
include( packages/packages.$${SYSTEMTYPE} ) include( packages/packages.$${SYSTEMTYPE} )
################################################################################ ################################################################################
# Local package definitions # Local package definitions
# These lines will include a file from a .qmake directory inside your home. # These lines will include a file from a .qmake directory inside your home.
# this file will overwrite existing setting # this file will overwrite existing setting
################################################################################ ################################################################################
unix { unix {
HOME=$$system(echo ~) HOME=$$system(echo ~)
} }
#else { #else {
#message( TODO : Define Home in Windows ) #message( TODO : Define Home in Windows )
#} #}
exists( $${HOME}/.qmake/config.$${SYSTEMTYPE} ) { exists( $${HOME}/.qmake/config.$${SYSTEMTYPE} ) {
include( $${HOME}/.qmake/config.$${SYSTEMTYPE} ) include( $${HOME}/.qmake/config.$${SYSTEMTYPE} )
} }
################################################################################ ################################################################################
# Set standard build directories # Set standard build directories
# ( Everything generated while compiling will go # into a per architecture # ( Everything generated while compiling will go # into a per architecture
# directory ) # directory )
################################################################################ ################################################################################
OBJECTS_DIR = tmp/$$BUILDDIRECTORY OBJECTS_DIR = tmp/$$BUILDDIRECTORY
MOC_DIR = tmp/$$BUILDDIRECTORY MOC_DIR = tmp/$$BUILDDIRECTORY
UI_DIR = tmp/$$BUILDDIRECTORY UI_DIR = tmp/$$BUILDDIRECTORY
################################################################################ ################################################################################
# type definitions # type definitions
################################################################################ ################################################################################
# This function sets all parameters required to build a plugin # This function sets all parameters required to build a plugin
defineTest(Plugin) { defineTest(Plugin) {
unix{ unix{
TEMPLATE = lib TEMPLATE = lib
} }
win32 { win32 {
TEMPLATE = vclib TEMPLATE = vclib
TARGET = $$replace(TARGET, - , _) TARGET = $$replace(TARGET, - , _)
export(TARGET) export(TARGET)
QMAKE_INCDIR += $${TOPDIR}/OpenFlipper/BasePlugin QMAKE_INCDIR += $${TOPDIR}/OpenFlipper/BasePlugin
export(QMAKE_INCDIR) export(QMAKE_INCDIR)
LIBS+= -L$${TOPDIR}/OpenFlipper/$${BUILDDIRECTORY} -lPluginLib LIBS+= -L$${TOPDIR}/OpenFlipper/$${BUILDDIRECTORY} -lPluginLib
export(LIBS) export(LIBS)
DEPENDPATH += $${TOPDIR}/OpenFlipper/$${BUILDDIRECTORY} DEPENDPATH += $${TOPDIR}/OpenFlipper/$${BUILDDIRECTORY}
DEFINES += ACGDLL USEACG DEFINES += ACGDLL USEACG
export(DEFINES) export(DEFINES)
export(DEPENDPATH) export(DEPENDPATH)
glut() glut()
} }
macx { macx {
glut() glut()
} }
export(TEMPLATE) export(TEMPLATE)
CONFIG *= plugin CONFIG *= plugin
export(CONFIG) export(CONFIG)
DESTDIR = $${TOPDIR}/OpenFlipper/Plugins/$${SYSTEMTYPE}/$${ARCHITECTURE}/$${MODE} DESTDIR = $${TOPDIR}/OpenFlipper/Plugins/$${SYSTEMTYPE}/$${ARCHITECTURE}/$${MODE}
export(DESTDIR) export(DESTDIR)
acg() acg()
openmesh() openmesh()
glew() glew()
defineTargets() defineTargets()
} }
defineTest(Library) { defineTest(Library) {
unix{ unix{
TEMPLATE = lib TEMPLATE = lib
contains( OPERATING_SYSTEM, Darwin) { contains( OPERATING_SYSTEM, Darwin) {
CONFIG -= static CONFIG -= static
export(CONFIG) export(CONFIG)
} }
} }
win32 { win32 {
TEMPLATE = vclib TEMPLATE = vclib
} }
export(TEMPLATE) export(TEMPLATE)
DESTDIR = lib/$$BUILDDIRECTORY DESTDIR = lib/$$BUILDDIRECTORY
export(DESTDIR) export(DESTDIR)
defineTargets() defineTargets()
UI_DIR = include UI_DIR = include
export(UI_DIR) export(UI_DIR)
} }
defineTest(Application) { defineTest(Application) {
unix { unix {
TEMPLATE = app TEMPLATE = app
} }
win32 { win32 {
TEMPLATE = vcapp TEMPLATE = vcapp
} }
macx { macx {
CONFIG -= app_bundle CONFIG -= app_bundle
export( CONFIG ) export( CONFIG )
} }
export(TEMPLATE) export(TEMPLATE)
DESTDIR = $$BUILDDIRECTORY DESTDIR = $$BUILDDIRECTORY
export(DESTDIR) export(DESTDIR)
defineTargets() defineTargets()
} }
defineTest(Subdirs) { defineTest(Subdirs) {
unix { unix {
TEMPLATE = subdirs TEMPLATE = subdirs
} }
win32 { win32 {
TEMPLATE = vcsubdirs TEMPLATE = vcsubdirs
} }
export(TEMPLATE) export(TEMPLATE)
CONFIG += ordered CONFIG += ordered
export(CONFIG) export(CONFIG)
defineTargets() defineTargets()
} }
...@@ -12,7 +12,10 @@ defineTest( glew ) { ...@@ -12,7 +12,10 @@ defineTest( glew ) {
} }
defineTest( qt ) { defineTest( qt ) {
CONFIG *= uitools
export(CONFIG)
QT += opengl network script sql
export(QT)
} }
defineTest( glut ) { defineTest( glut ) {
......
Markdown is supported
0%
or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment